تبلیغات

امکانات جانبی

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 86
    کل نظرات کل نظرات : 34
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 42

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 40
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 40
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
    آي پي امروز آي پي امروز : 34
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 19
    بازدید هفته بازدید هفته : 80
    بازدید ماه بازدید ماه : 2,108
    بازدید سال بازدید سال : 11,838
    بازدید کلی بازدید کلی : 10,236,705

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.205.30
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

تبادل لینک

تبلیغات

اخذ وبزای شینگن تضمینی

اخذ و یزای شینگن این روزها به سختی انجام میشود انگار اتحادیه اروپا با هم متحد شده اند که به ایرانی ها ویزا ندهند . اما نگران نباشید من با

بهترین شرایط برای شما ویزا میگیرم. میخواستم در ابتدای مطلب برای راهنمایی عزیزان مطالبی را گوشزد کنم هر چند بارها گفته ام اما خالی از

لطف نیست بار دیگر این مطالب را تکرار کنم. هنوز عده ای از هم وطنان عزیز فکر میکنند با 10 میلیون میتوانند از ترکیه و یونان به اروپا برسند عزیزان

توجه نمایید   مسیر یونان به اتحادیه اروپا بسته شده است . به هیچ عنوان هیچ ایرانی نمیتواند از این مسیر عبور کند متوجه باشید راه بسته است

و حالا حالا هم باز نمیشود هم وطنانی هستند که سه چهار ماه در مرز یونان اسیر هستند و هیچ راهی جز برگشت به ایران ندارند باور کنید من از

خودم نمیگویم افراد زیادی را میشناسم که در یونان اسیر شده اند حالا تصور کنید با این حجم پناهنده از افغانستان سوریه عراق پاکستان حتی غذا

هم به ایرانی ها نمیرسد و باید برای خرید غذا پول خرج کنند همین هزینه غذا پوشاک و سر پناه را در نظر بگیرید ببینید چقدر بیشتر از هزینه ویزا

میشود. در هر صورت این حرفها را زدم تا متوجه عمق فاجعه شوید

از عزیزانی که قصد سفر توریستس به اتحادیه اروپا را دارند عاجزانه تقاضا میکنم با من تماس نگیرند آژانس های هوایی برای شما ویزا میگیرند و

برای بازگشت شما سی تا پنجاه میلیون وثیقه نقد دریافت میکنند که شما در بازگشت از اروپا پول خود را پس میگیرید پس خواهش میکنم با من

تماس نگیرید. خواهش دیگر اینکه عزیزان برای تماس با من از تلگرام واتس آپ و غیره استفاده نکنید چون من جواب نمیدهم

برای اخذ ویزا نیاز به مدارک دارید اگر دارید که چه بهتر اگر ندارید تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنم قانونی مدارک تهیه کنید

در حال حاضر اکثر سفارتها وقت مصاحبه ندارند و وقت به سختی داده میشود برای نیمه تیر ماه پس اگر قصد سفر به اروپا را در مرداد و شهریور دارید از

الان تماس بگیرید تا کارهای شما انجام شود طبق قوانین سفارتها شما باید دو ماه قبل از سفر اقدام نمایید پس برای سفر تابستانی از الان اقدام

نمایید

من برای شما و خانواده تان با بهترینن شرایط ویزا میگیرم نگران ویزا نباشید

جهت مشاوره برای ویزا با من با شماره زیر تماس بگیرید

09120230792

ساعات تماس همه روزه حتی ایام تعطیل 10 صبح تا 21 شب


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 ساعت: 2:30

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط حمید در تاریخ 1395/02/15 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

حمید گفته:

سلام -
متاهل هستم . برادرم اقامت المان رو دارند و قراره برامون دعوتنامه بفرستن ، منو همسرم هر دو شاغلیم و حساب بانکی و سند ملکیم هم داریم می خواستم بدونم در این صورت هزینه شما واسه گرفتن ویزا چقدر میشه؟

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1395/02/09 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

ایمان گفته:

سلام
متاهل و دارای یک فرزند دختر 5 ساله هستم در جزیره کیش ساکن هستم
چه کشوری اقامت میگیرید و مبلغ چقدر است
چقدر زمان میبرد و تضمین شما به چه صورت میباشد
با تشکر


کد امنیتی رفرش