تبلیغات

امکانات جانبی

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 86
    کل نظرات کل نظرات : 34
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 42

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 12
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 45
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 10
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 40
    بازدید هفته بازدید هفته : 97
    بازدید ماه بازدید ماه : 2,125
    بازدید سال بازدید سال : 11,855
    بازدید کلی بازدید کلی : 10,236,722

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.138.204.166
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : چهارشنبه 02 خرداد 1403

تبادل لینک

تبلیغات

اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا

این روزها اخذ ویزای شینگن کار هر کسی نیست نیاز به روابط بالا و کار گزار دارد که این امر باعث افزایش قیمت ویزا میشود من برای شما صد در

صد تضمینی ویزا میگیرم نگران ویزا برای خود و اعضای خانوادهتان نباشید

عده ای که از گرفتن ویزا نا امید شده اند به دروغ مبالغ کم و وسوسه انگیزی به شما پیشنهاد میدهند آنها ادعای ویزای تضمینی میکنند و در نهایت

با یک معذرت خواهی کار شما را به اتمام میرسانند حواس اتان را جمع کنید شما دنبال کم کردن هزینه ها هستید غافل از اینکه خودتان عامل

ریجکت خودتان میشوید . ظاهرا یک ریجکتی  سه تا شش ماه باید در صف انتظار بماند من هم این موضوع را قبول دارم . اما قانون اتحادیه اروپا چیز

دیگری میگوید.طبق قانون اتحادیه اروپا هر کس که از هر سفارتی ریجکت شود تا پنج سال به راحتی اجازه ورود به اروپا را ندارد

البته من مورد مشابه داشته ام که توسط عده ای فرصت طلب به سفارت اسپانیا رفته و با مدارک قلابی از اسپانیا ریجکت شده بود اما دقیقا سه

ماه بعد از سفارت هلند برایش ویزا گرفتم اما این فقط شانس است

پس به خاطر کم کردن هزینه ها فریب افراد فرصت طلب را نخورید و به خاطر دو سه میلیون تومان به وقت و پول خود ضرر وارد نکنید

من برای شما و خانواده شما ویزای صد در صد تضمینی میگیرم و هزینه ویزا هم بعد از اخذ ویزا میگیرم

سفر امن از تهران تا لندن (این نوع ویزا دارای محدودیت میباشد )

برای بار هزارم از عزیزانی که قصد سفر توریستی به اروپا را دارند عاجزانه تمنا میکنم با من تماس نگیرند با آژانس های هواپیمایی تماس بگیرند

در ضمن من از طریق نرم افزار های پیغام رسان اینترنتی پاسخگو نمیباشم لطفا از این طریق تماس نگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر با من با شماره زیر تماس بگیرید

09120230792

ساعات تماس همه روز حتی ایام تعطیل 10 صبح تا 21 شب


تاریخ ارسال پست: جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 2:36

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش