تبلیغات

امکانات جانبی

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 86
    کل نظرات کل نظرات : 34
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 42

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 9
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 45
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 7
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 40
    بازدید هفته بازدید هفته : 94
    بازدید ماه بازدید ماه : 2,122
    بازدید سال بازدید سال : 11,852
    بازدید کلی بازدید کلی : 10,236,719

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.138.204.166
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : چهارشنبه 02 خرداد 1403

تبادل لینک

تبلیغات

اخذ ویزای شینگن تضمینی

در ابتدا از عزیزانی که قصد سفر توریستی به اتحادیه اروپا را دارند عاجزانه تقاضا میکنم با آژانس های هوایی تماس بگیرند به خدا دارم فارسی

مینویسم تمنا میکنم با آژانس های هوایی تماس بگیرید

من ویزای بدون ضمانت بازگشت میگیرم و به درد افرادی که قصد سفر چند روزه به اروپا را دارند نمیخورد

هنوز بعد از این همه پست گذاشتن عده ای از دوستان دنبال ویزای بدون اثر هستند این نوع ویزا به نوعی یک دروغ بزرگ است کسی نمیتواند با پول

قانون اتحادیه اروپا را تغییر دهد .من ویزای تضمینی اروپا را در سریع ترین زمان ممکن برای شما و خانواده تان اخذ میکنم و هزینه ویزا بعد از اخذ ویزا

گرفته میشود . برای گرفتن ویزا شما نیاز به مدارک دارید که مدارک شامل

1-پرینت بانکی برای هر نفر بیش از شصت میلیون تومان به همراه گردش سه ماهه که در حساب لیدر پرونده باید باشد

2- اشتغال به کار شامل  گواهی اشتغال بکار با قید حقوق و مرخصی .آگهی تاسیس روزنامه شرکتی که در آن مشغول هستید برای شرکت های

خصوصی برای شرکت های دولتی کارت پرسنلی و حکم کارگزینی . فیش حقوق سه ماهه آخر

3-سند مالکیت با ارزش بالای سیصد میلیون

4- واچر هتل کانفیرم شده

5- رزرو پرواز

6-بیمه مسافرتی

7 سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

اینها مدارک مورد نیاز سفارت برای اخذ ویزا میباشد .مدارک بعهده مسافر است .اما در صورتی که مدارک ندارید یا مدارک کامل نیست تماس بگیرید تا

راهنمایی کنم اگر قصد سفر در تابستان را دارید باید از الان برای اخذ وقت سفارت باید اقدام نمایید

منتظر آخر خرداد نباشید تا امتحان بچه ها تمام شود اگر به امید آخر خرداد هستید ممکن است وقت سفارت شما برای مهر یا آخر شهریور باشد که

آن موقع هم دلیل سفر توریستی برای سفارت موجه نیست و قطعا ریجکت میشوید

 

 

 

 

 

 

 

 

پس برای سفر از الان اقدام نمایید تا کارهای شما بموقع انجام شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاوره و اخذ ویزا با من با شماره زیر در تماس باشید

سفری امن از تهران تا لندن. اخذ سریع و صد درصد تضمینی ویزای تجاری اروپا

اخذ اقامت یونان در سریعترین زمان و کمترین هزینه

 

 

09120230792

ساعات تماس همه روزه حتی ایام تعطیل از 10 صبح تا 21 شب


تاریخ ارسال پست: جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت: 2:16

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط Hamid در تاریخ 1395/04/03 و 8:07 دقیقه ارسال شده است

Hamid گفته:

با احترام؛ من حمید 37ساله از تهران خانواده چهار نفره قصد مهاجرت به آلمان دارم حال سوالی که دارم شما فقط ویزا میگیرید یا اینکه کسی هست که بتواند در بحث اداره مهاجرت هم کار را پیش ببرد.باتشکر
پاسخ : حمید جان سلام لطفا تماس بگیر تا راهنمایی کنم معمولا قوانین روتین هست و اداره مهاجرت خودش وکلای کار کشته معرفی میکنه ولی در کل تماس بگیر تا راحت تر راهنمایی کنم


کد امنیتی رفرش